Stilling ledig i kundesenter

Les denne annonsen og finn ut om du har de kunnskapene som du trenger for å hjelpe kundene. Kanskje må du gå på et kurs for å lære mer om dette.
Finn også ut om du har de egenskapene som skal til for å arbeide i et kundesenter. Det er lurt å lese annonsen godt for å bli vant med ord og uttrykk en ofte finner i slike annonser.

Vi søker snarest studenter som vil jobbe minimum 50 % på kundesenter

Stillingen innebærer
å besvare innkomne telefonsamtaler fra kunder utenom de ordinære åpningstider, det vil si mellom kl 1600 og 2400 alle ukedager og mellom kl 0700 og 2400 lørdager og søndager.
Kundesenteret vil også være betjent på helligdager.

Vilkår
Varighet et engasjement
Vaktordninger i turnus
Oppstart ASAP

Call center
Dine arbeidsoppgaver vil være å besvare kundehenvendelser på telefon innenfor følgende områder:
– Banktjenester og support selvbetjening
– Netthandel – kortbruk og BankID
– Kontoinformasjon
– Support kortbruk – bankAxept, VISA og MasterCard
– Kortsperringer
– Bestillinger av debet og kredittkort
– Forsikringstjenester, skade og liv (krever godkjenningsordning)
– Salg og endringer av eksisterende avtaler

Du er den rette for oss dersom du har disse egenskapene:

  • er flink til å snakke med kunder
  • er interessert i å gi god kundebehandling
  • behersker norsk og engelsk muntlig
  • er student
  • kan arbeide i minst 50% stilling

Vi kan tilby en stilling du kan vokse i, et ungt og dynamisk arbeidsmiljø og gode lønnsvilkår.
Arbeidssted er i Munkedalen.

Send søknad til Vikarbyrået Kronen Aa så fort som mulig og innen en uke.

Tenk over
Hvilke ord er det du ikke forstår? Kan du spørre noen om hjelp? Kan du finne ut mer om disse på egenhånd?

Et nettsted for voksne som ønsker å bli bedre til å lese og skrive